Sm...

• flower

Hallo,

Ben een meid van 22 jaar woon in friesland. Ik zit in een elektrische rolstoel door een spierziekte. Ik vind sex heerlijk, alles vergeten en gewoon ervaren… Ik heb wel eens een beetje aan sm gedaan alleen was mijn vriend nooit zo goed in “toneel spelen”, en dat vond ik erg jammer. Zelf heb ik een hele grote mond en krijg alttijd alles voor elkaar… En wilde zo graag een keer in een sm spel de onderdanige zijn, want ik ben altijd diegene die de touwtjes vastheeft en wil ze graag eens proberen aan een ander te geven… als het vertrouwen er is natuurlijk;-) Hou niet van vieze dingen… sperma, kotst, poep, plas vind ik echt vies. Wil graag een sex speeltje zijn, niet kunnen praten of kijken… Voelen wat er gebeurd… beetje pijn… Al zo ik de hele avond moeten liggen en plassen op het moment dat hij et wil, ik doe het.

x

• geilstel

klinkt lekker….vertel verder, per mail.

• henk

hallo flower,

een eerlijke advertentie van je. en dapper!

ik, henk woon in bilthoven, ben net 2 jaar uit een rolstoel en heb buiten een rollator nodig, dus denk wel dat ik weet hoe je je soms voelt.

maar net als jij heb ook ik mijn @!#$ behoeftes. ik kan je goed ontvangen en mijn slavin laten zijn.

flower, mail mij nu z.S.M. wat jij wel en niet wilt en wie weet…

lieve en @!#$ groeten,

henk

• jacqueline en alex

OOh een lekkere slavin. dat is nu precies wat wij zoeken. wij zijn nog ontdekkende in de wereld van de sm maar kunnen wel heel goed toneel spelen.

wij maken graag gebruik van vrouwen die zich laten gebruiken.

• flower

Hallo Henk,

Bedankt voor jou reactie, ik wilde even reageren via de mail… En om biij jou te komen lijkt mij niet echt handig….

• Volvo

Hoi Flower,

ervaring met SM heb ik niet, maar ik wil je wel een keer als lustobject komen gebruiken hoor.

Kus Volvo

• Michael

Hoi Flower,

ik lees net je oproepje en denk dat ik wat voor je kan betekenen. :-)

Zowieso ben ik al jaren geïnteresseerd in (bd)sm en er mee bezig, maar daarnaast heb ik jarenlang een relatie gehad met een meisje dat rolstoelgebonden was en -net als jij- onderdanig was. (… en nog steeds is).

Momenteel kan ik weer gaan en staan waar ik wil en Friesland is heel goed te doen voor me. Heb eigen vervoer, dus da's geen enkel probleem.

Als je wil kunnen we eens bellen of msn-nen en van daaruit misschien zelfs elkaar een keer ontmoeten.

Kort iets over mij: 36 jaar, 1.87m en 96Kg (te zwaar dus), brede bouw, vrolijk open gezicht, blauwe ogen/zwart haar, geen tattoo's, niet roken e.d.

Als je er iets in ziet, dan mail je me maar! :-)

groet,

Michael

• Jean

Goedenmiddag

ik kom uit Zwolle kan makkelijk verplaatsen en heb ruime ervaring is sm. Mijn dominante kant gaat zeke naar een @!#$ lustspel. Te beginnen met een keuring daarna een sexuele overhoring en dan jou @!#$ plekken testen en deze zeker extra stimuleren.

Ik ben verzorgd geen tato etc sportief 47jr geschoren en kan makkelijk verplaatsen.

Heb je interesse bel en we spreken wat af

Meester JeanMichael schreef:

>

> Hoi Flower,

>

> ik lees net je oproepje en denk dat ik wat voor je kan

> betekenen. :-)

>

> Zowieso ben ik al jaren geïnteresseerd in (bd)sm en er mee

> bezig, maar daarnaast heb ik jarenlang een relatie gehad met

> een meisje dat rolstoelgebonden was en -net als jij-

> onderdanig was. (… en nog steeds is).

>

> Momenteel kan ik weer gaan en staan waar ik wil en Friesland

> is heel goed te doen voor me. Heb eigen vervoer, dus da's

> geen enkel probleem.

>

> Als je wil kunnen we eens bellen of msn-nen en van daaruit

> misschien zelfs elkaar een keer ontmoeten.

>

> Kort iets over mij: 36 jaar, 1.87m en 96Kg (te zwaar dus),

> brede bouw, vrolijk open gezicht, blauwe ogen/zwart haar,

> geen tattoo's, niet roken e.d.

>

> Als je er iets in ziet, dan mail je me maar! :-)

>

> groet,

>

> Michael