Langdurig geneukt worden......mmm

• Cyou

Ik ben een aantrekkelijke, slanke, roodharige 48 jarige vrouw.

Heel veel ervaring om een man het hoofd op hol te brengen, pijpen kan ik als de beste mmmmm, in mijn kontje geneukt worden mmmmm lekker @!#$, liefst alle gaatjes gevuld met extra grote heerlijke lullen.

Als je lekker groot geschapen bent, mag je ook alleen bij me komen, als je ook kan strelen, teder kan zijn en me zacht en hard wil @!#$, laat wat horen. Ook met een of twee vrienden, met uiteraard lekkere grote lullen, mmmm zo'n afspraakje wil ik ook wel. Geen financiele bijbedoelingen, gewoon heerlijke @!#$ sex, daar heb ik wel zin in.

Liefst wel boven de 33 jaar en goed gebouwd, ik @!#$ n.l. erg op heerlijke, mooie lichamen met een heerlijke grote @!#$…… terwijl ik er nu aan denk, kom ik al

klaar :-)

Ik woon in Flevoland, en als je me toevoegd en je foto kan laten zien, spreken we misschien al snel iets af? xxx Cyou missjosi1@hotmail.com

• Cyou

Steven…….ik heb er per ongeluk één verwijderd in plaats van toegevoegd. Steven was het? Je had een foto gestuurd, kan je die nog een keer sturen?

x Cyou

• steven

Hoi,

ik heb mijn email stuured naar jou tot kijk

groetjes

steven