Welke onderdanige vrouw durft!!

• Bert

Af en toe…

Je weet wat je wilt. Iedereen ziet je als je de sterke vrouw, wellicht de ‘loving wife’ en/of de ‘caring mother’ of misschien ben je single. Maar diep in je smeult een vuurtje waar af en toe wat zuurstof bij komt zodat het oplaait. En die vlammen zijn bijna niet meer te doven. Je probeert dat wel krampachtig maar ondanks dat je gevoelens je af en toe afstoten weet je dat er geen ontkomen meer aan is..

Je zoekt een sterke man die je af en toe een flink toespreekt en je laat boeten voor je foute gedachtes en alles dat in je leven niet goed gaat. De knappe, sterke man die in je fantasie al tientallen malen je broekje omlaag heeft getrokken om je eens een flink pak op je billen te geven. Die niet aarzelt om je als een klein meisje eens flink aan te pakken.

Ondanks het feit dat je een goed contact zoekt met deze man moet hij op afstand blijven, je wilt hem blijven zien als de bestraffer die je aan de ene kant angst inboezemt maar die anderzijds te vertrouwen is en die geen misbruik van je situatie zal maken. Dat pak op je billen heb je nodig om je gedachten weer te kunnen ordenen.

Indien je onervaren bent kunnen we langzaam beginnen. Een pak op je broek behoort ook tot de mogelijkheden. Je ziet dit niet als een levensinvulling maar je weet dat het af en toe nodig is. Schrijf me als je er klaar voor bent om je fantasie in realiteit om te zetten.

MvG,

MrB

• kastanje

Hoi Bert,

Waar woon je?

Liefs kastanje

• Sheila

@!#$ Bert,

Ik vind het fijn te fantaseren via e-mail.

Alleen weet ik niet of je mijn extreme ideetjes wel lekker vindt ?

Ik ben in mijn fantasie een dominante vrouw die echt opgewonden raakt van het vernederen van vrouwen samen met mijn fantasie man.

Mijn klitje wordt al hard bij het schrijven en mijn strak en geschoren grotje zeiknat.

Kusje op je eikel van

Sheila

• yucehakan

Ik zou zo graag bed willen delenSheila schreef:

>

> @!#$ Bert,

>

> Ik vind het fijn te fantaseren via e-mail.

> Alleen weet ik niet of je mijn extreme ideetjes wel lekker

> vindt ?

> Ik ben in mijn fantasie een dominante vrouw die echt

> opgewonden raakt van het vernederen van vrouwen samen met

> mijn fantasie man.

> Mijn klitje wordt al hard bij het schrijven en mijn strak en

> geschoren grotje zeiknat.

> Kusje op je eikel van

>

> Sheila