ben op zoek naar lekkere sex of trio

• lekkermeisje

Ik ben op zoek naar lekkere geile gepassioneerde sex met een man, een vrouw of trio (stel met man en vrouw). Ik ben wel op zoek naar mannen en vrouwen die er goed en verzorgd uitzien, leeftijd ongeveer 25 - 45 jaar, die niet verlegen zijn maar zelfvertrouwen uitstralen, zo ben ik nl. ook. Nationaliteit: Europees (Ned. of Italiaans of Spaans o.i.d.). Ik vind uiterlijk erg belangrijk, dus wil wel graag eerst foto's uitwisselen of via webcam elkaar zien.

Ik ben zelf 35, ben niet zo lang, volslank, C cup, lang blond haar en woon in Flevoland.

Wie heeft interesse ….? ;)

Je kunt ook reageren via: bna74@live.nl

• Robert

Hallo lekker meisje,

Je klinkt spontaan en leuk en je lijkt me inetressant om te ontmoeten. Mail je me voor het uitwisselen van gegevens?

• jan en jan

hoi lekkermeisje hier jan weet niet of deze advertentie nog staat maar meld je eens op mijn hotmail kijken we voor die klik naar elkaars msn groet jan .

• Verwenner

Hoi,

Misschien kun jij me helpen met een droom van mij, waar ik steeds vaker aan denk om deze werkelijkheid te laten worden.

Daarvoor neem ik je mee naar mijn werk, tijdens de nachtdienst. Ik ben dan alleen, hoewel er wel een kleine kans is dat er iemand langs komt, maar dat is erg klein. Daar kunnen we dan heerlijk van elkaar genieten.

Meer over mezelf en wat ik daar dan allemaal met je zal doen, dat vertel ik wel als jij interesse hebt.

Groetjes, likjes en knabbeltjes,

• 24mind

het lekker meisje,

wat jij daar omschrijft is wat ik zoek, geen gedonder geen verplichtingen.

Ik zoek sex en gezelschap voor zo nu en dan, deze adv. is al even oud, maar ik gok het er op.

ben 35 jaar, slank 75 kilo, bruin kort haar, en denk wel dat ik er goed uit zie, gezien de reacties zinds ik vrijgezel ben.

zou graag eens wat fotos zien van je, en zal dan de mijne ook meteen tonen.

heb je zin in een leuke lekkere avond, dan hoor ik het graag.

gr mind ( gelderland , ben in 2 minuten id polder )

• 24mind

ps : mind24@live.nl

• romarinho

hmmmsz daar heb ik wel trek in als je serieus bent kom ik wel langs en lik ik je kut heelemaal en wees niet bang voor zelfvertrouwen

• jackel

Hallo wij Jack en ik (bernadette) willen graag een trio ben jij geintereseerd mail ons dan via detje48@live.nl.

Wij verzorgen ons echt goed dat is een van de eerste vereisten.

Groetjes