Gewoon

• harry

ik wil graag af en toe sex met jou ben 58 jaar maar heb nog veel te bieden. kus harry

• Erwin

Hoi Lonneke, ik zou best zo af en toe met jou willen afspreken voor lekkere sex. Ben een lekkere kerel van 23.

• ruud

hallo lonneken

ik ben een man van 40 jaar en zou wel je sex maatje willen worden

of wie weet stuur me maar een foto van je naar me en ik stuur je er ook een naar je en dan zien we wel wat er gebeurt met ons hihi

06-2146**** (:D(:P)

• Diego

27 jr, 190 cm 75kg

Hoop wat te horen

• Paul

Hey Girl,

I'm so horny and it sounds like you are too why don't we meet up and have dinner and then great sex and more sex yummy

c u l

Paul

• Fietsreiziger

Hey hete meid, wil je best zo af en toe eens lekker beffen en neuken hoor. Laat je wat van je horen dan?

Geile kusjes op je geile klitje

XXX

• Verwenner

Hoi,

Misschien kun jij me helpen met een droom van mij, waar ik steeds vaker aan denk om deze werkelijkheid te laten worden.

Daarvoor neem ik je mee naar mijn werk, tijdens de nachtdienst. Ik ben dan alleen, hoewel er wel een kleine kans is dat er iemand langs komt, maar dat is erg klein. Daar kunnen we dan heerlijk van elkaar genieten.

Meer over mezelf en wat ik daar dan allemaal met je zal doen, dat vertel ik wel als jij interesse hebt.

Groetjes, likjes en knabbeltjes,

• veelzin

Hoi Lonneke, ik zou best zo af en toe met jou willen afspreken voor lekkere sex.

• lover

hey lonneke

als je een keer zonder zit mag je me altijd mailen

lover

• Peter

Lonneke,

je kan reageren op ik-ben-hot@hotmail.com

Groetjes,

Peter