masturbatie

  • Sophia

    Ik ben gek op geile sex en ik masturbeer regelmatig. Als ik in een geile bui ben begin ik met strelen van mijn tepels, de knopjes worden dan gelijk keihard. Ik fantaseer dan dat het topje van een stijve pik mijn tepels beroeren en die gedachte alleen zorgt dat mijn poesje lekker nat word.De poes is geschoren, dat vind ik zelf lekker geil omdat ik ook wel eens voor een spiegel masturbeer en het dan een enorm geil gezicht is; een geile poes die helemaal openstaat en waar het vocht uitdruipt. Maar het allerliefst speel ik met mijn klitje. Ik zorg dat mijn klitje flink zichtbaar word door het voorhuidje met mijn vingers weg te duwen. Dan ga ik met mijn vinger in mijn kletsnatte poes maak en langzame neukbewegingen. Mijn klitje verwen ik door er langzaam en met lichte druk over heen te wrijven. Mijn klit zwelt dan enorm op, mijn geilheid uit zich door lekker gekreun en het samentrekken van mijn kutspieren. Wat ik ook heerlijk vind is met mijn benen wijd op bed en met beide handen mijn kutlipjes masseren. Eerst langzaam uit elkaar halen en dan met mijn vingertoppen masseren. mmm, heerlijk!ik kan het dan uitgillen van geilheid! Ik kom altijd zonder gene heerlijk geil klaar of ik nu geneukt of gebeft word. Jammer dat masturbatie toch nog altijd een beetje taboe is terwijl het toch de normaalste zaak van de wereld is.Ik heb er in ieder geval veel baat bij:D Ik zou het lekker vinden om te mailen met mannen en vrouwen over masturbatie, wie durft?

  • robert

    Hoi Sophia,zat zoeens je mailtje te lezen,en ik schaam me er ook niet voor,om er voor uit te komen dat ik mastrubeer,integendeel.Het lijk me wel supergeil om eens samen met je te mastruberen voor de spiegel,of waar dan ook.Sophia een fijne dag toegewenst en hoop van je te horen xxxjes op je ….Robert

  • Boudewijn

    Hoi Sophia,

    Wat een lekker geil verhaal over hoe je jezelf verwent. Ik verwen me zelf ook vaak en zou er graag met je over praten via msn of het een keer samen met je willen doen voor de spiegel of bij elkaar. Mijn msn is boudie50@hotmail.com Hoop je daar snel te spreken over onze hobby zodat we ons weer lekker kunnen verwennen.

    Groet Boudewijn

  • wannes

    regelmatig doe ik “”voorhuidjogging“” ik spuit nog behoorlijk hoor ondanks 56 jaar.

  • peet

    Hallo Sophia,

    Lijkt me spannend daar over te mailen.

    Groetjes, Peet.

    peetepeet@gmail.com

  • Hubert

    Beste Sofia,

    Heel graag zou ik met je in contact willen komen en met je de je onderwerpen betr. heerlijke sex en mastrubatie willen mailen en praten.

    Mail je me eens ??????

    alvast lieve kusjes,

    Hubert

  • Vince

    Hallo Sophia. Wat een leuk verhaal. Er is niks mis mee. masturbatie is de normaalste zaak van de wereld en het is lekker ook. Ik zou er niet voor schamen, dat we best eens samen masturberen, Lieve groet Vince

  • veelzin

    Hallo Sophie, het lijkt me heerlijk en lekker om via de cam (MSN) lekker over masturbatie te praten en eventueel in de praktijk te doen.

    Geef je e-mail maar oor als je wil.

  • Steef

    Je wordt van al dat gedoe zo moe.

    Ik ga er niet aan beginnen

  • Raymond

    Hoi Sophia,

    ik heb je oproep gelezen en ben geintrigeerd geraakt door jou en je ervaringsverhaal.

    je kan mij mailen op raymondx69@gmail.com

    dan zullen we verder onze ervaringen uitwisselen.

    xxx, Ray