onderdanig zyn

• rene

ik ben misdienaar en kryg een onderdanig gevoel by het omkleden in de sacristie het geeft een mistiek met omkleden als ik eerst een soort zwarte pyama aankryg met zwarte sloffen en door een broeder word geholpen eenmaal in die kleding moet ik voor de broeder gaan staan en doet hy een witte styve boord om met een witte halsdoek daarna moeten de armen omhoog en trekt hy een witte albe aan dat geeft my een onderdanig gevoel

• nick

ben in lier in belgie acoliet in een kapel van een klooster best wel opwindend met de nonnen in de sacristie als je word geholpen met omkleden vooral als ik eerst zwarte onderkleding aankryg het is net een pyama dan moet je voor een non gaan staan en moet je hoofd achterover ze doet je dan een witte styve boord om je nek het geeft een onderdanig gevoel vooral als de nonnen je daarna in een zwarte toog helpen en een superplie erover

• odette

ik vind als misdienette het best opwindend in de sacristie met de jongens het geeft best een apart gevoel als ik in zwarte onderkleding sta met zwarte sloffen vooral als de jongens naar me kyken als ik een witte boord om kryg en in een toog word geholpen met superplie

• john

heb ook die ervaring als misdienaar in een abdy by ninove in belgie vooral als ik met de paters in de sacristie ben het is hier een traditie dat je eerst zwarte onderkleding aankrygt met zwarte sloffen het is dan net of je een pyama aanhebt dan houd een pater je hoofd achterover en een andere pater doet je een strakke boord om en een zwarte toog aan ik voel me dan best onderdanig als de andere misdienaars naar je kyken

• benno

hou ook wel van onderdanig zijn vooral met verplicht omkleden met anderen

• brenda

met een s.m sessie onderdanig zijn vind ik erg opwindend vooral als ik een gestreepte iets te grote herenpyama aankrijg van mijn meester als ik naakt voor hem sta

• sanne

ik ben misdienette in een klooster met nonnen met omkleden heb ik hier een onderdanig gevoel bij om met de jongens dezelfde zwarte onderkleding aan te moeten trekken, ik vind het net een herenpyama wat je aanmoet met een wit boordje om even later een toog aan te krijgen en wit superplie erover en hetzelfde eruit te zien als de jongens vind ik wel geil

• odette

ja lekker een onderdanig gevoel krijgen als mijn thuiskapper komt ik heb dan een gesteepte herenpyama aan van satijn vooral als ik voor de spiegel in de badkamer zit op een stoel en zo,n nekkraagje omkrijg met kapmantel daarna duwt hij mijn hoofd naar beneden en word ik kaalgeschoren zit dan lekkeronderdanig in pyama te glijden op te stoel in die pyama