sex met ee man van 68 of ouder

• karin

hallo ik ben op zoek na een oudere man die sex ook nog fijn ben jij de man rond de leeftijd van 65 >of ouder en lijk het je fijn met een vrouw net 50 iets leuks te doen dan wacht ik op je antwoord gr

• Peter

Hallo Karin, ik ben bijna 57 jaar, mag ik er ook voor in aanmerking komen a.u.b.? Je zult er beslist geen spijt van krijgen.

• Martien

Hoi Karin

Ik zie jou oproep en zou graag met je in contact willen komen om samen eens lekker te gaan genieten van elkaar .

Ik ben dus Martien , 61 jaar , 184 groot , normaal postuur en een lekker gladgeschoren onderkantje .

Lijkt 't je wat , mail me dan en wie weet gaan we er samen voor.

;) Liefs Martien: ;)

• corneel

lijk me lekker doe maar een voorstel dan bespreken we dat maar niet openlijk gr corneel

doeiiiiiiiiiiiiii

• Arjan.

Hallo karin,

Moedig om een oudere te zoeken om wat samen te ondernemen.

Wat maak voor jou het zo spannend een oudere man.

Ben wel benieuwd naar je verhaal.

Je mag mij rechstreeks een mail sturen wijsamen35@live.nl.

Gr A.

• lexinda

nou lieve meid je mag gerust is afspreken met mijn man die zoekt nog een lieve vrouw waarmee hij af en toe is van bil mag hij mist dat omdat ik hem dat niet kan geven

dus mischien ben jij onze oplossing voor ons kleine probleem

ik hoop het zou het fantastisch vinden ja de klik he die moet er ook wel zijn tussen jou en hem das voornaamste en als je niets vindt gewoon zeggen

mijn man is bijna 50 jaar of is dat te jong ik hoop dat je het toch leuk vindt

het is een lieve zachte man en hij verdient het gewoon is lekker verwent te worden

wandt ik kan het hem niet geven en ik heb er ook geen moeite mee dat jij hem dat wel geeft maar hoop dat je het begrijpt ik kan niet alles uit leggen hier het wordt door iedereen gelezen he maar wil toch dat je het goed snapt

oke bedankt hoop ook als het nee is dat je dan ook laat weten even

ik ben een echte volslanke vrouw en me man is slank heel slank

en me man valt op dik en ook op volslanke dames als ze maar lief zijn zegt ie altijd

karakter is meer dan uiterlijk

groetjes van lexinda

• Peetjuh

Hai Karin, maak graag gebruik van je uitnodiging.

Mail me eens naar liefenaardig@gmail.com

Wie weet…..groetjes, Peet.

• Louis 1962

68…nope, dat ben ik niet, wel 48. Ik masseer zo nu en dan vrouwen erotisch…dus als je een heerlijke massage zou willen…be my guest!

Lieve groet…Louis

• Johan

Hallo Karin .

Kom net van vacantie terug,sta al een hele tijd droog.

Kom uit het noorden,maar voor een fijn verzetje heb ik wel wat reistijd voor over.

• Louis 1962

Iets jonger dus net 48, mag dat ook?