hallo ik ben op zoek na een oudere man die sex ook nog fijn ben jij de man rond de leeftijd van 65 >of ouder en lijk het je fijn met een vrouw net 50 iets leuks te doen dan wacht ik op je antwoord gr
Hoi Karin
Ik zie jou oproep en zou graag met je in contact willen komen om samen eens lekker te gaan genieten van elkaar .
Ik ben dus Martien , 61 jaar , 184 groot , normaal postuur en een lekker gladgeschoren onderkantje .
Lijkt 't je wat , mail me dan en wie weet gaan we er samen voor.
Liefs Martien:
nou lieve meid je mag gerust is afspreken met mijn man die zoekt nog een lieve vrouw waarmee hij af en toe is van bil mag hij mist dat omdat ik hem dat niet kan geven
dus mischien ben jij onze oplossing voor ons kleine probleem
ik hoop het zou het fantastisch vinden ja de klik he die moet er ook wel zijn tussen jou en hem das voornaamste en als je niets vindt gewoon zeggen
mijn man is bijna 50 jaar of is dat te jong ik hoop dat je het toch leuk vindt
het is een lieve zachte man en hij verdient het gewoon is lekker verwent te worden
wandt ik kan het hem niet geven en ik heb er ook geen moeite mee dat jij hem dat wel geeft maar hoop dat je het begrijpt ik kan niet alles uit leggen hier het wordt door iedereen gelezen he maar wil toch dat je het goed snapt
oke bedankt hoop ook als het nee is dat je dan ook laat weten even
ik ben een echte volslanke vrouw en me man is slank heel slank
en me man valt op dik en ook op volslanke dames als ze maar lief zijn zegt ie altijd
karakter is meer dan uiterlijk
groetjes van lexinda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?