kerel erbij

• lekker stel

Wij zijn een aantrekkelijk en goed verzorgd stel van 35 en 25 en hebben een fantasie die we willen uitvoeren.

Tijdens een geile avond met veel sex begon mijn vriendin erover hoe geil ze het zou vinden om nog een pik erbij te hebben voor een avondje.

Ze wil zo graag op haar knietjes zitten in geile lingerie en opgemaakt, sterke parfum en 2 pikken nat afzuigen en dan onderdanig en sletterig zich de hele avond te laten gebruiken en helemaal los gaan.

Eerst vond ik het moeilijk om erover te denken maar omdat het puur en alleen om de sex gaat moet ik zeggen dat ik er ook erg geil van werd.

We zoeken een liefst licht getinte man, leeftijd is niet belangrijk, wel dat je besneden bent. Ze wordt helemaal gek bij de gedachte dat ze door een buitenlander geneukt wordt.

Er zijn natuurlijk wel bepaalde spelregels.

• Marcel

Hallo Lekker Stel,

Lijkt me erg lekker om met die vriendin erbij lekker los te gaan en haar en jou ook te gebruiken zoveel als ik kan.

Ik ben niet getint maar wel besneden.

xxxMarcel

• sikander

Hallo lekker stel,

Het lijkt mij heel gezellig om lekker los te gaan,ben een licht getinte potente man en besneden.

Ben een hetero man van 50.

Groetjes,

sikander

• mel

hallo lekker stel…

lijkt me super geil om met jullie mee te mogen doen.

ik ben een jongeman van 37jr, zwart haar, bruine ogen, normaal postuur, 170cm en geschoren…

misschien ben ik diegene die jullie kan helpen ;)

• Marcel

marcelvk_1999@yahoo.com Jullie hebben niet zo veel zin zeker???

• gerald

ben woonachtig in het noorden getint leeftijd 58 jaar veel ervaring op sex gebied

• Hakan

Turkish here, cut cock and would love to join such a cpl in their erotic discovery…:) Are you still in search?

Greetings

MSN: keloglana@live.com