Zijn er ook vrouwen die graag sex flims kijken.

• Janneman

Hoi,

Ik ben janneman een 43 jarige vent die zich af vraagt of er ook vrouwen zijn die graag sex films kijken.

Wat vinden jullie van sex films en raak je ook opgewonden daar van.

Wil dat graag ter discussie willen stellen .

• Missy

Nou Janneman kan je uit eerste hand vertellen dat vrouwen daar zeker wel graag naar kijken, ik in iedergeval wel.

vindt het lekker om te kijken alleen of met een partner

je doet er leuke ideeën op of gewoon om geil van te worden

• anita

ja hoor en raak er zelfs erg nat van :D

• Janneman

Hoi Anita,en Missy.

Leuk om te ervaren dat jullie vrouwen daar erg van onder de in druk van raken.

Waar raken jullie nu het meest van opgewonden als je kijkt?.

Janneman.

• piet46

Hoi Dames,

Wat zijn de leeftyden,

groetjes piet.

• Missy

Ik ben 34 Piet.

En ik kan van verschillende dingen opgewonden raken janneman, ik vind het leuk om te kijken hoe 2 vrouwen het met eklaar doen want dat is ook wel een fantasie van mij maar vind het ook heerlijk om gewoon te kijken en te genieten van man/vrouw actie. voor expliciete beelden winden me erg op.

• anita

ik ben 36 piet en jan

ik vind het net als missy kicken dat 2 vrouwen het met elkaar doen maar een kleine groepseks vind ik ook mooi

of man/vrouwen seks

• Janneman

Oke Missy,begrijp dat je er erg van kunt genieten om naar sexs films te kijken.

Wel leuk dat de vrouwen daar in tegen ook in mee delen.

Je lijk mij wel een seieuze vrouw die dit regel matig doet dat maakt mij nieuschierig .

Zou je willen vragen of je op de msn verder wil 1op1 ?.

Geef je een voor lopig email adres leuke32@live.nl .

Janneman.

• janneman

Hoi anita,

Dacht wat stilletjes van van deze meid,…. maar haha je bent dus ook een groot lief hebber anita

ook jij mag mij wel via de mail mailen je maakt mij wel nieuwsgierig naar je.

leukevent32@live.nl.

Zouden de bijde dames het spannend vinden om eens even tuweel samen naar een sex flim te kijken en zien wat er gebeurt.

laat maar horen .

Janneman

• Joanna

Hallo Janneman,

Jazeker. Het is even lekker ontspannen en genieten. Kan heerlijk nat worden.

Joanna