Welke lieve man wil erotisch avondje

• Moontje

Welke lieve man wil een heerlijk erotisch avondje? Het maakt mij niet uit of je een relatie hebt, want het gaat puur om de erotiek. Gewoon een gezellig avondje met de nodige dosis sex. Zelf ben ik slank en 38 jaar.

Soms vind ik jonge mannen erg leuk omdat ze lekker ontstuimig en zijn en vaak wat wilder, maar soms heb ik weer meer zin in een wat oudere man die er wat meer werk van maakt en wat minder ontstuimig is. Net hoe de stemming is.

Laat jij iets van jou horen?

Je kan me natuurlijk altijd een mailtjes sturen op mijn email adres fs@itfeweb.nl

• ricardo

Beste Moontje,

Zelf ben ik rond de 33 jaartjes oud en heel erg gepassioneerd.

Ben benieuwd naar je verdere wensen.

Dikke kus,

Ricardo

• Mark

Hey Moon,

Klinkt goed! Ikzelf ben 22 en zoek hetzelfde avontuur als jij! Erotiek zonder verdere verplichtingen.

Intresse? Mail me dan zeker. Wie weet wat er van komt.

markzla@live.nl

Misschien tot snel?

Kus.

• Boudewijn

Hi Moontje,

Mijn naam is Boudewijn en ik ben 31 en het lijkt me erg leuk om samen een erotische avond te hebben en elkaar lekker te verwennen. Hoop dat jij dat wel ziet zitten met mij en hoop snel wat van je te horen.

Geile xxxxx-jes Boudewijn

• martijn

hallo moontje,

ik ben martijn,ik ben 39 jaar en single.

ik heb ook wel zin in een lekker erotisch avondje ,ik ben zeer zeker niet op zoek naar een relatie.

het idee alleen al om lekkere sex met je te hebben,is een lekker vooruitzicht,ik hoop dan ook dat ik een reactie van je krijg,en leid dat een spetterend avondje

ik kan me zowel verplaatsen als ontvangen.

XXX martijn

• marcel

hoi, het lijkt mij een heel leuk idee een wijntje en een kaarsje erbij en lekker genieten.

Ik hoop daT je reageert.

groetjes

• ricardo

ik ben benieuwd laat wat van je horen

• Thee

Advertentie Gangbang met 24 hete meiden

Naam Monique

Telefoon 0000000000

E-mail fs@itfeweb.nl

Provincie Noord Holland (Hoorn)

Hits 77

Vraagprijs € 85

Heb jij zin in een avond sex met meerdere hete onbetaalde amateur meiden? Je mag sex hebben met zoveel vrouwen als jij wil! Omdat deze meiden er geen geld voor krijgen zijn ze echt geil en kennen dus beslist geen fake. Dit is toch wat iedere man wel zou willen? Op een sexavond zijn altijd minimaal 20 meiden, maar vaak nog meer. Zij zijn echt supergeil en komen vaak lekker spuitend klaar. Heb jij zin in de avond van je leven, vraag dan meer informatie. Stuur dus snel een mailtje.

Zie drie van de deelnemende meiden, nadat jij een mailtje hebt gezonden zullen we ons allen aan je kunnen laten zien.

Dikke kus van het geilste vriendinnengroepje van Nederland

• nico

Ik ben 54 jaar oud.

Dit lijkt mij een hele mooie ervaring om mee te mogen maken.