Boerensex

• Bianca

Hallo mannen van het platteland,

ik ben een echte stadse vrouw uit Rotterdam.

Je ziet het wel is in films dat een stel sex heeft in een hooiberg, en om eerlijk te zijn, ben ik daar wel heel erg nieuwsgierig naar geworden. Ik denk dat het ook wel komt door de populariteit van het programma boer zoekt vrouw dat ik me toch wel in het boeren (sex)leven ben gaan interesseren. Zo lijkt het mij ook wel is spannend om ergens midden in een weiland sex op een tractor te hebben. Of als jullie andere spannende ideeen m.b.t. het boerenleven hebben, dan sta ik daar volledig voor open.

Dus mannen van nederland, kom op, reageer, en wie weet belanden wij nog is samen in die hooiberg :)

• ar

Hallo Bianca,

Weet niet hoe dat in de stad gaat,maar hier in het oosten op het platteland,gaat het heel gemoedelijk qua sex.

Denk maar niet dat hooi echt zacht is het prik wel als je het niet gewend bent .

Maar ook in een wei of aan de kant van het bos zijn prima plekken word daar wel geil van ja.

Je begrijp toch wel dat wij boeren wel wat meer tussen onze benen hebben hangen dan een stads man.

ar

• M@n

Kan ook stads mannen hoor dichterbij ook in Rotterdam, als je interesse hebt hoor ik het graag.

• tim

heey,

ja dat lijkt mij ook wel wat, ik kom wel uit een dorp met omliggende weilanden, maar heb zelf geen tractor.

ik hoop niet dat dat een probleem is?

we kunnen het wel een keer stiekem doen ergens op een hooiberg?

laat maar weten xx

• Victory

Bianca stads mannen zijn ook lekker hoor ik woon ook in Rotterdam lekker dichterbij.

• Fa-jiet

Hoi Bianca,

Laat mij toevallig nou een boer zijn, ik heb alleen geen hooiberg,m maar wel veel alternatieven (:P)

groetjes

• grolsch

Halloo!

Tractor: heb ik. Weiland, heb ik en een hooiberg..

Roep het maar, hoe of wat?

stilwater0172@Live.nl