Vrouwen die dit herkennen?

• Bas

Ben je vrouw en heb je om wat voor reden dan ook weinig of geen sex maar zou je graag eens in contact komen met iemand waarmee je samen lekker uitgebreid zou kunnen genieten? Ben je niet geinteresseerd in extremiteiten maar hou je op zijn tijd wel van een lekkere verwennerij?

Laat dan gewoon eens wat van je horen. Ben een rustige man van 182 cm lang en 82 kg uit de regio Arnhem/Apeldoorn/Deventer maar reageer ook rustig als je verder weg woont.

Groetjes, Bas

• mercy

mercymurrey49@yahoo.com

Hallo lieve Good Day!,

Hoe gaat het vandaag, ik hoop dat alles goed met je. Mijn naam is Mercy Ik wil een goede relatie en delen dingen met elkaar gemeen hebben met jou. Ik zal u graag meer vertellen

over mij en stuur een aantal van mijn foto's aan u, zodra u mijn brief antwoord op mijn prive e-mail (mercymurrey49@yahoo.com) Hopende op een goede relatie met je te hebben. jouwe lieve vriendin, barmhartigheid

………………………………………………………………………………..

mercymurrey49@yahoo.com

Hello Dear Good Day!!!,

How are you today, i hope all is well with you. My name is Mercy I want to have a good relationship and share things in common with you. i will like to tell you more

about me and send some of my pictures to you, As soon as you reply my letter to my private email(mercymurrey49@yahoo.com) Hoping to have a good relationship with you. yours lovely Friend, mercy