ervaren man gezocht

• Kim

Hallo mannen,

Ik heb al erg lang een goede relatie en dat wil ik ook graag zo houden. Toch zoek ik spanning…Iets nieuws… Iets geils…. Ik zou graag eens super geile sex hebben met een andere man. Iemand die mij alle hoeken van de kamer kan laten zien, mij kan bevredigen en mij volledig mag nemen…

Ik ben in de dertig, slank en heb lang natural blond haar.

Interesse? Vertel me waar je woont, waar je me zou willen ontmoeten en wat je met me zou willen doen…. En vertel me ook eens wat je graag wilt dat ik met jou zou doen… Niks moet, alles mag….

Je kan me mailen op sex6699@live.nl

Kan niet wachten om je verhaal te lezen..

Kim

• jackel

Ik Jack wil graag een geil trio met jou en mijn vriendin heb je zin echt zin in iets spannends neem dan contact op via : detje48@live.nl

jackxxxxxxxx

• jackel

Ik Jack en mijn vriendin hebben vreselijk veel zin in een trio.

We zijn een gezellig stel en willen eens wat nieuws uit proberen we zijn goeduitziende man en vrouw, jong en geil en staan voor alles open.

Sta je open voor een trio mail dan naar: detje48@live.nl

Eeen dikke knuffel van ons allebei.

• Mico

Hoi Kim,

wat een te gekke binnenkomer is je advertentie,.. ik heb hetzelfde.

Eerst even voorstellen,

ik ben Mico, een goeduitziende gast van 33jr en kom uit Utrecht. Ben 182cm, bruin haar en ogen en lekker kaalgeschoren waar het hoort. Voor veel in (zoenen, oraal ,ongeremde sex, speeltjes, rollenspel, blinddoek, spannende opdrachten etc) en kick op lekker langdurig likken waarbij ik mijn tongetje overal zal laten voelen.

Ik zit dus ook al bijna 15jr in 1 vaste relatie maar ben opzoek naar een spannende vrouw om een geile afspraak mee te maken. Waarbij we elkaar uitdagen en helemaal gekmaken tot we ons neit meer kunnen inhouden en ons aan elkaar vergrijpen. Waar we elkaar neerzetten in geile situaties en meenemen in ons geile sexwereldje. Ik hou ervan om zeeeer langdurig te likken, liefst tot een vrouw rillend klaarkomt, om haar dan god te proeven en lekker diep uit te likken pas daarna bied ik je mijn paal aan om je lekker op uit te leven.

Lijkt het je spannend eens iets te gaan drinken en kijken of er die klik is, laat dan een brichtje achter op lissenandplay@hotmail.com en ik zal reageren met een foto (lukte hier niet) Ook heb ik een cam dus als je me eerst echt wil zien, voeg me toe..

Geile groeten van

Mico

• aperch

Wil graag aan je wensen voldoen. Mmet mijn ervaring laat ik jouw alle hoeken van de kamer zien!!!!

• Duvelke27

Hallo Kim.

Ben een goed verzorgde man uit het zuiden van Limburg en wie weet wat er mogelijk is.

Gr.Frans

• Geert

Waar ik naar op zoek ben is een vrouw die er vol voor wil gaan en heel intens wil en kan klaarkomen.

Hoe wij dit doen zien wij wel maar ik ben vooral gek op een goed voorspel om geleidelijk tot een kookpunt te komen.

Alleen al een reactie geven op jou bericht bezorgd mij al een erectie.