mail contact

• jan

Hallo dame's,

meerdere malen heb ik een oproep gedaan voor een leuk/spannend mailcontact.

helaas blijft het na een korte reactie stil.

ik zelf heb verschillende fantasieen over sex.

laat me jullie wensen/dromen horen,zodat we elkaar leuke mail kunnen sturen.

reageer op werty1970@live.nl en je krijgt zeker antwoord terug.

groeten Jan

• Maaike

Heel eerlijk gezegt vinden wij vrouwen dat ongepast ..

Mannen denken namelijk dat de vrouw alleen maar voor de sex is .

Heb je niets beter te bieden dan een dikke lul .

Daar beginnen de problemen bij mannen .

Als plassen pissen word dan begint het gezeik.

Maaike.

• jan

Hoi Maaike,

ik dacht dat ik toch echt op sex startpagina zat en niet op een forum van viva.

mij lijkt het leuk om te horen welke fantasieen vrouwen hebben.

dat wij mannen alleen maar aan sex denken, is algemeen bekend maar toch geen probleem hoop ik?.

volgens mij zijn er genoeg leuke vrouwen die geile dromen hebben maar we zullen zien.

groet Jan

• S. Groothuis

Sterke aktie Maaike!

Ik sluit me volledig aan bij jouw reaktie.

Gebruik dat ding om te plassen, en loop hem niet de gehele tijd achterna.

Wees liefdevol, en als je hem gebruikt doe het dan met passie.

S. Groothuis

• Harrie

Maaike,

Volgens mij heb je stiekum wel zin in een dikke lul, anders speur je niet op sex startpagina!

En vrouwen denken meer aan sex dan jij denkt, ik denk dat jij het ongepast vindt!

Harrie

• Maaike

Hey Harry,

Denk dat jij ook bij het rechter rijtje hoort .

Mannen met jou nivo komen er niet qua vrouwen versieren en sex .

Wij zoeken juist mannen die in balans zijn die niet alleen aan sex denken.

Bent zeker geen man met klasse en respect.jammer had het zo gehoopt .

Ik denk niet aan een dikke lul is geheel smakeloos,wel aan een knappekop met brans .

Maaike.

• meisje

waar gaat het over???

het is leuk om hier te kijken, man of vrouw,

dit is een site waar ‘wensen’ op staan, en een lul is niet alleen om op de kapstok te hangen en een

kut niet alleen om kinderen uit te persen….

laat die mannen die hier iets posten lekker posten, geile ideeen delen met een vrouw die daar voor open staat

en ook wilt neuken, klaar…

bemoeienissen altijd bah…

vrouwen, spreek voor jezelf… een leuke kop met brains is ook niet alles, een bankdirecteur is niet gelijk een sexgod….

en een droogkloot kan je met woorden al inpakken, zijn genoeg vrouwen die dat ‘lekker’ vinden.

ik kan van mezelf zeggen dat ik een lekker jong fris en mooie meid ben en ook gebruik heb gemaakt van dit forum,

foto mailen, bevalt het niet, on to the next………..

reageer puur uit irritatie………. en zal er verder geen tijd aan verspillen

irritante discussie, reactie is terug te verwachten en ken me geen ene moer schelen wat een ander denkt…

er zit een kruisje rechtsboven in je beeldscherm, klik daar op en bezoek dit forum niet …………. en ga lekker naar de huishoudbeurs stiekem een vibo kopen…

o

• Pieter

Goed geschreven “meisje”….wilde ook al reageren, wat doen die maaike en Groothuis hier dan!

• Harrie

Hoi Meisje,

Prima reactie, heel goed verteld! Ben het totaal met je eens.

En Maaike wat weet je nou wat mijn nivo is, ik denk dat die hoger is dan die van jouw!

Ik heb nivo en ik denk vaak aan sex, prima toch.

Meer zeg ik er niet over anders verlaag ik mij tot jouw nivo!

Harrie

• John

Hallo allemaal, of je nu meisje, Jan, Maaike of hoe dan ook heet, als je naar het leukste,mooiste en geilste zoekt moet je wel op deze pagina zijn, laten we hopen dat mensen die hier reageren, eerlijk zijn in hun bedoeling, en niet zo hypocriet als Maaike die hier op deze pagina enkel en alleen haar eigen frustatie's uit zonder respect voor andere mensen die zich ook sexueel uiten op een bepaalde wijze, MAAR EERLIJK hun vraag stellen, conclusie : Maaike ga van deze pagina af, of lees een kleuterboek.