Hallo geile mannen, ik ben een alleenstaande geile moeder op zoek naar mannen die behoefde heeft in sex.
ik den slank, 40j, licht getint en woon in Uden. als jullie meer weten over mij mail me love43_feelgood@hotmail.com
groetjes sex sex
ik wil jou minnaar zijn vol passie en hartstoch benminnen, vrijen, knuffelen strelen en masseren hoop dat de afstand geen probleem is want ik kom uit enschede…
lang heb ik gezocht en nu zie ik jou advertentie! ik ben 31 en zoek een leuke ondeugende vrouw voor een spannende losse sexrelatie! hou jij van passie en hartstocht dan zit je bij mij goed!
ik hou van langdurige passievolle,hartstochtelijke ongeremde sex! ik beloof je dat ik de ultieme minnaar ben! hoor ik iets van je?
je hoeft niet via een sms'dienst te reageren hier geloof ik niet in….
joris79@emailme.nu
kus joris
Hallo geile vrouw,
Zin om eens samen met mij een parenclub te bezoeken, ben man 43 jaar, getrouwd maar op zoek naar een parenclubpartner om af en toe samen iets te ondernemen.
Kom uit de buurt van Venlo.
geile groeten John
——————————————————-
> Hallo geile mannen, ik ben een alleenstaande geile
> moeder op zoek naar mannen die behoefde heeft in
> sex.
> ik den slank, 40j, licht getint en woon in Uden.
> als jullie meer weten over mij mail me
> love43_feelgood@hotmail.com
>
> groetjes sex sex
Hallo Luna,
Je advertentie is al van even geleden maar ik doe toch een poging.
Ik zou graag met je in contact willen komen om samen te bekijken of wij onze behoefte in sex heerlijk kunnen bevredigen en ik zou het dan ook heel leuk vinden als ik een emailtje van je zou ontvangen (ons2012@live.nl).
XXX
John
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?