Hallo vrouwen,
Ik ben een man van 38 jaar, normaal postuur en 76 kg.
Wat ik zoek is een aantrekkelijke vrouw die net als mij houdt van sex op een natuurlijke manier.
Mail jij mij?
Hallo!
Mijn naam is Binta Ik ben lang, mooi, perfect lichaam figuur en sexy. Ik zag je profiel en was zeer verheugd om u te contacteren, ik hoop dat je de ware liefde, eerlijke en zorgzame persoon die ik zijn op zoek 4, En ik heb iets speciaals te vertellen over mij, dus neem dan direct contact met me opnemen via mijn e-mail adres (annanbinta@yahoo.com), zodat ik kan ook direct sturen mijn foto aan u.
betreft de
Binta
Hallo!!!
My name is Binta I am tall ,good looking, perfect body figure and sexy. I saw your profile and was delighted to contact you, I hope you will be the true loving, honest and caring person that I have been looking 4, And I have something special to tell you about me, So please contact me directly through my email address at (annanbinta@yahoo.com) so that I can also send my picture directly to you.
regards
Binta
Hallo Binta,
Laat me raden je bent momenteel bij de pastoor en moet hoog nodig geld naar mij overmaken, en dat kan alleen als ik het door jouw toegevoegde telefoonnummer bel.
Nou wees gerust deze jongen gaat niet bellen hoor, daarvoor moet je een echt goed gelovige voor zien te vinden.
Groet wakker dier
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?