Speelmaatje

• Ninti

Ben op zoek naar een lief speelmaatje omgeving Eindhoven voor ongedwongen sex, kan vrij ontvangen, leeftijd onbelangrijk vrouw/man of stel mail naar ninti

pu ntnl

• leuke boy

Hallo,

Ik woon in Oss en heb wel interesse.

Ben je een man of een vrouw?

• kimmietv

Hey Ninti,

heb wel intresse in contact als je wilt…

Kimmie

• willem

mail me maar voor verdere uitleg gr.

• Marcel

Hoi ik ben Marcel en ben 41 jaar.

Ik zoek een vrouw of meid die het leuk lijkt om met mij mee te gaan. Ik heb voor vrijdag avond 1 Juni 2012 twee tickets voor een muziekfeest in Zaandam. Daar treden op Frans Bauer, Lee Towers, Glennis Grace en nog wat andere. Ook de drankjes zijn voor mijn rekening dus daar hoeft je geen zorgen over te maken. En naar afloop gaan we naar een hotel. Waar we dan overnachten en samen van elkaar gaan genieten. Dus ik hoor het wel van jou als je het echt wilt.

Maar ga nou niet een bericht terug sturen dat ik via een site moet reageren of via een sms want dat doe ik niet. Ik weet dat ik eerlijk ben en jou gegevens niet misbreuk. En we spreken dan af in Zaandam dus jou privé gegevens heb ik helemaal niet nodig dus hoef jij ook niet bang te zijn.

• Jeroen

Hallo Inti!

Hier een berichtje van mij. Dertig jarige jongen uit Eindhoven. Ik heb een moeilijk jaar gehad, en begin nu weer te leven. Ik ben op zoek naar dingen proberen, uitzoeken, op een relaxte manier!

Mocht je nog steeds op zoek zijn, of iets graag willen, dan kan je me een berichtje sturen. Ik zag wel dat je bericht van een tijdje geleden was..

Je kan mailen naar: vanallesmails apestaartje gmail punt com.

Greets J!