Hoi Jan,
Toen ik ooit op het internet verzeild raakte en ik die eindeloze sexcontactadvertenties tegen kwam, dacht ik in het paradijs te zijn beland.
Honderden en honderden hongerige vrouwen op zoek naar heerlijke, hete, stiekeme sex, echter niets is minder waar, 90 procent is helaas fake.
Het zijn vaak ordinaire geldkloppers, nadat ik een aantal malen contact had met een zogenaamde partner vond ik het erg raar dat tijdens zo’n sms verkeer zo iemand i.p.v toenadering te zoeken juist steeds verder weg raakte, op gegeven moment ging er een belletje rinkelen, hé hier klopt iets niet.
Als een vrouw sex wil begrijp ik best dat in haar eerste zin niet direct het woord sex en dergelijken zal vallen, maar dat je toch op een gegeven moment langzaam maar zeker het geen naar voren brengt waar het eigenlijk om begon, dit is bij mij nog nooit het geval geweest, en zo te zien ook met jou en vele anderen.
Het is spijtig om te constateren, maar in mijn optiek zullen vrouwen die gratis sex willen dat in de meeste gevallen niet via het internet doen, dat vinden ze namelijk te ordinair, degenen die dat wel doen zijn vaak gewoon beroepswerkers, zelfs deze groep adverteerd weleens op gratis sites dat ze het voor niets doen, uit ervaring weet ik dat het vaak niet klopt, want waarom zou je diensten gratis verlenen als je er betaald voor kunt krijgen, vooral in deze economisch moeilijke tijd, iedereen zoekt geld.
Er zullen wel sites zijn, maar die zijn dun bezaait, op sommige jongeren sites kom je wel eens een geil sloerie tegen, maar die zijn jong, vaak tieners of begin twintigers, als dat geen probleem is kan je dat altijd proberen, helaas heb ik geen adressen meer, ben ik kwijtgeraakt.
Bij de rijpere vrouwen word het zoals ik net al zei heel moeilijk, mij is het tot nu toe nog niet gelukt en ik ben een internet verslaafde, kan je nagaan.
Desondanks veel succes in je zoektocht.
Groet,
Mister X