Zonder sex ....valt niet mee!

• jan

Hallo,

Mijn naam is Jan, ik ben al 20 jaar gehuwd met een lieve vrouw.

Onze sex was lekker, nu heeft ze al 3 jaar bepaalde medicijnen (door aandoening)daar gaat ze goed op!

Edoch onze sex relatie schaadt daaronder en ligt zelfs stil,ik mag van haar een minnares nemen ,maar dat valt niet mee

om die te vinden.

Waarom niet ?Om de doodeenvoudige redenen dat de meeste chatboxen FAKE ZIJN(kom bij verkeerde adressen of ze geven andere 06 nummers).

Of je komt bij zogenaamde vrije sex dates sites en denk je dat je iemand gevonden hebt moet je in enen geld storten en ….foetsie ,geen respons meer!

Echt moedeloss worden we er van , mijn vraag : Wie kan mij helpen met suggesties of ideen waar en bij wie ik moet zijn?

Misschien zijn er op het prikbord ook wel dames die dit meemaken of echtparen die dit ook hebben.

Ik hoop op reacties ,

Groet,

Jan

• Mister X

Hoi Jan,

Toen ik ooit op het internet verzeild raakte en ik die eindeloze sexcontactadvertenties tegen kwam, dacht ik in het paradijs te zijn beland.

Honderden en honderden hongerige vrouwen op zoek naar heerlijke, hete, stiekeme sex, echter niets is minder waar, 90 procent is helaas fake.

Het zijn vaak ordinaire geldkloppers, nadat ik een aantal malen contact had met een zogenaamde partner vond ik het erg raar dat tijdens zo’n sms verkeer zo iemand i.p.v toenadering te zoeken juist steeds verder weg raakte, op gegeven moment ging er een belletje rinkelen, hé hier klopt iets niet.

Als een vrouw sex wil begrijp ik best dat in haar eerste zin niet direct het woord sex en dergelijken zal vallen, maar dat je toch op een gegeven moment langzaam maar zeker het geen naar voren brengt waar het eigenlijk om begon, dit is bij mij nog nooit het geval geweest, en zo te zien ook met jou en vele anderen.

Het is spijtig om te constateren, maar in mijn optiek zullen vrouwen die gratis sex willen dat in de meeste gevallen niet via het internet doen, dat vinden ze namelijk te ordinair, degenen die dat wel doen zijn vaak gewoon beroepswerkers, zelfs deze groep adverteerd weleens op gratis sites dat ze het voor niets doen, uit ervaring weet ik dat het vaak niet klopt, want waarom zou je diensten gratis verlenen als je er betaald voor kunt krijgen, vooral in deze economisch moeilijke tijd, iedereen zoekt geld.

Er zullen wel sites zijn, maar die zijn dun bezaait, op sommige jongeren sites kom je wel eens een geil sloerie tegen, maar die zijn jong, vaak tieners of begin twintigers, als dat geen probleem is kan je dat altijd proberen, helaas heb ik geen adressen meer, ben ik kwijtgeraakt.

Bij de rijpere vrouwen word het zoals ik net al zei heel moeilijk, mij is het tot nu toe nog niet gelukt en ik ben een internet verslaafde, kan je nagaan.

Desondanks veel succes in je zoektocht.

Groet,

Mister X

• huub

hallo beste jan en iedereen die dit leest

allereerst de beste wensen voor 2013 en goede gezondheid en naar ik mag hopen eindelijk eens sex voor ons beide .ik weet er alles van om zo n lange tijd droog te staan (zonder sex) .ik werd 9 jaar geleden ziek en ben toen ook gescheiden en heb sindsdien geen sex meer gehad ik moest 8 jaar 3 keer per week naar t ziekenhuis en was niet in staat om contacten te leggen en die sexdate sites zijn er alleen om je geld te plukken na 2 dagen chatten ,,houden'' ze al van je dan weet ik genoeg maar nu t beter gaat zou ik ook graag n slank vrouwtje willen ontmoeten en haar in de watten leggen want daar heb ik nu veel tijd voor .om bijvoorbeeld leuke dingen te doen als terrasjes pikken n de zomer en leuke uitstapjes zoals naar zwarte markten gaan en overal waar ze naar toe wil maar ook voor haar koken en samen knus op de bank knuffelen. ik hoop dat er nog zo iemand te vinden is in t zuiden en wacht daarom maar rustig af

mocht er iemand van t vrouwelijk geslacht zijn die daar ook zin in heeft kun je je altijd melden

en jan ik hoop voor jou dat je ook iemand vind mdat je vrouw niet meer kan maar i heb ook heel veel medicijnen geslikt soms 35 op n dag maar daar kun je me altijd voor wakker maken maar aan de andere kant begrijp ik je vrouw ook wel want ik had ook vele jaren geen zin en mochten jullie eens willen praten kun je me altijd contacteren

groetjes huub