Laat je sexuele blokkades los!

• Strelend hart

Massages Strelend Hart

De Zachte Aanraking is altijd de basis van mijn behandelingen. Bij alle massages is het de bedoeling om deze ontspannen en open over je heen te laten komen en je niet ergens op te richten.

Elke massage begint met even over de behandeling te praten onder het genot van een kopje thee of een glaasje water. Bij de eerste keer trek ik hier wat meer tijd voor uit, zodat we ook even wat uitgebreider kennis kunnen maken. Hierna ga je even douchen, waarna je op de matras gaat liggen voor de massage. Tijdens de behandeling ben ik ook naakt om onze energie beter te kunnen verbinden. Na de massage dek ik je toe en blijf je nog even 5 à 10 minuten rustig alleen liggen om de energie door te laten werken. Daarna is er nog even tijd om wat na te praten en een glas water te drinken. Als je het fijn vind kun je nog de olie even afdouchen.

Zachte Aanraking

Bij de Zachte Aanraking lig je eerst op je buik. Ik smeer dan je hele achterkant in met natuurlijke olie, waarna ik je hele lichaam met mijn vingertoppen streel en dat op een gegeven moment laat overgaan in een zachte massage. Hierna draai je je om en doe ik je voorkant op dezelfde manier. Hierbij sla ik niets over en neem alles mee wat vaak vermeden wordt. Ik streel/masseer dus ook hoofdhuid, gezicht, borsten en yoni.

Een sessie duurt een à anderhalf uur en kost jou slechts 2 bakjes thee.

Seksueel Balans

Als je voor een Seksueel Balans massage kiest geef ik je eerste een Zachte Aanraking massage. Vanuit de Zachte Aanraking ga ik over naar een yonimassage, waarbij ik de opgebouwde energie verbind met je hart. Hierbij kan een orgasme optreden, wat geen bezwaar is, maar ook geen doel. Bij deze massage kun je ervoor kiezen om vooraf een oefening te doen waarin we onze energieën verbinden met elkaar.

Alles bij elkaar duurt een sessie ongeveer anderhalf à twee uur en kost jou slechts 3 bakjes thee.

Seksueel Verbinden

We beginnen bij Seksueel Verbinden altijd eerst met een paar oefeningen om onze energieën met elkaar te verbinden. Daarna volgt een Seksueel Balans massage en als de energie krachtig is en goed stroomt smelten we samen via penetratie, waardoor de energie door ons beide kan gaan stromen en verder kan gaan groeien in polariteit van de Godin in jou en de God in mij. Hierbij gaat het niet om de spirituele ervaring. Bij het seksueel verbinden (lees penetratie) wordt er altijd gebruik gemaakt van een condoom.

Een sessie met Seksueel Verbinden duurt ongeveer twee à drie uur en kost jou slechts 4 bakjes thee.

• Hotmale_1957@hotmail.com

En hoe kom ik met jou in contact?

• Roel

Ik zou wel eens weten waar en hoe?

• lexuslady

hai die massage van thema zachte aanraking die lijkt me wel wat

maar hoe kom ik met je in contakt en ontvang je thuis voor de massage en zo ja waar dan

graag info op me email adres ligt er aan waar je ergens zit ook

groetjes van lexuslady

• bloempje

Hoe kom ik met jou in contact?

• Strelend hart

lexuslady Schreef:

——————————————————-

> hai die massage van thema zachte aanraking die

> lijkt me wel wat

> maar hoe kom ik met je in contakt en ontvang je

> thuis voor de massage en zo ja waar dan

> graag info op me email adres ligt er aan waar je

> ergens zit ook

> groetjes van lexuslady

Hallo,

Je kunt mij mailen op tantra-is-leven@hotmail.com

Mvg.

• Massage

Dit lijkt mij puur iemand die alleen maar uit is op PENETRATIE en dus op zijn eigen sexuele blokkades.

Welke vrouw neemt contact met mij op om zo samen te genieten van het knuffelen, strelen en massages en dan ZONDER penetratie.

Ik woon in Didam, kan niet ontvangen, maar wel verplaatsen, ik ben goed uitziend en 66 jaar

• bob

heb hier wel intresse in hoe kom ik in contact met je