Een Heer en Meester wordt niet als zodanig geboren, ik ben gevormd vanuit de acceptatie van mijn werkelijke zelf….. 

Dat betekent niet dat ik met allemaal titels aan moet komen omdat mijn ego groter is dan mijzelf….. 

Heer en Meester ben ik op elk gebied, dus ook inlevend en gevormd met een hart…. 

Deze Harten Heer van 53 jaar, slank en groot (1.96 meter), zoekt zijn sub….. 

Waar het binnen bdsm om gaat is de acceptatie van je persoonlijkheid, in mijn geval dominant, en de acceptatie van je sub, klaarblijkelijk heb je een intens verlangen naar iemand die zijn natuurlijke zelf net zo accepteert en begrijpt zoals jij dat het liefst zou willen. Je bent een sub in hart en nieren, en je wensen, verlangens en gevoelens kun je ook kwijt in de relatie met je dominant. 

Je begrijpt wie en wat je bent, ongebonden en daarbinnen heb je jezelf volledig geaccepteerd, en voelt je thuis in je werkelijke zelf, bij een dominant die je begrijpt, inleeft en je accepteert om wie je werkelijk bent. 

Het is geen spel, het is geen rolverdeling, het is je geaardheid zonder dat je erbij nadenkt en gaat het bij de juiste chemie eigenlijk vanzelf….. 

Herken jij je hierin, ben je minstens 25 jaar, slank of normaal postuur en luister je naar je gevoel en je hart? Reageer en misschien ontstaat er wel iets moois uit datgene wat we beide koesteren.

truegift@mail.com