orale sex

  • marian

    Mijn man wil me verlaten (en ook onze 2 kleintjes) omdat hij het zo erg mist dat hij door mij niet oraal word bevredigd.

    Ik vind dit werkelijk te zot voor woorden en zou graag andere reacties willen weten.

    Naar zijn eigen zeggen is het nu zo ver dat hij er mee opstaat en er mee naar bed gaat en niet meer van plan is ook nog maar iets voor mij te doen.

    Kom maar op met de reacties….

  • LLLM

    misschien wat gaan oefenen

  • jong boy

    wat heb jij een zielige vent zeg

    er zal wel wat meer mee spelen denk ik

    en als je hem niet kwijt wil moet je betje water bij de wijn doen

    maar ik zou het niet doen als mijn vriendin dit zou zegge

  • jaap

    niet zeuren, gewoon zuigen !!!!!!

  • crush time

    trappen die kerel hij houd dus niet van je dat is wel duidelijk niet toegeven aan zijn wensen voor goede sex zijn nog altijd twee mensen nodig.

    groetjes friesland XXXXX

  • Petra

    die heeft al een ander……

  • Petra

    DIE HEEFT AL EEN ANDER….

    HET ZOU ANDERS EEN ERG SLECHTE REDEN ZIJN OM JE TE VERLATEN..

    DIE WORDT AL LEKKER ORAAL VERWEND DOOR IEMAND ANDERS EN NU VOELT HIJ ZICH SCHULDIG EN WIL HIJ JE VERLATEN….

  • kristel

    Ik neem aan dat u de kinderen niet zomaar heeft gekregen?

    recht aan recht toe want dan ben je onkundig op sexgebied . want het lekkerste voor een vrouw is een goede lik en vingerbeurt want daar kom je het best op je hoogtepunt, daar staat dan wel tegenover dat jij je man ook geeft, dus geven en nemen. natuurlijk niet klaarkomen in je mond maar oraal is toch echt wel normaal hoor anders ben je zelf verkeerd voorgelicht.

    de andere mogelijkheid is dat hij al gevonden heeft wat jij vies vindt, maar dan ben je het echt zelf schuld want het komt echt niet van vandaag op morgen!

  • Grietje

    Ik vind dat jou man heel egoistisch en idioot reageert, jullie hebben gvd al nota bene 2 kinderen. Kijk als hij jou idd oook oraal bevredigd en jij doet dat niet terug zou ik zeggen….denk even hierover na…want wat je krijgt kan je ook geven, tuurlijk hoef jij niks te slikken…er zijn genoeg meiden die dat niet doen. Je hoeft niks tegen je zin in te doen!!

    Dus succes, en hoop dat jullie dr uitkomen!

  • Jan

    Gauw laten gaan zou ik zeggen