zou graag eens lekker vreemd gaan maar durf nog niet echt

• @!#$ tijger

hoi bloem

ik heb je berichtje gelezen en ik interesser me wel

ik heb een fite jongeman van 24 jr

ik hou ook veel van sex en het lijkt voor mij ook een uit daging om eens vreemd te gaan,mijn vriendin is voor de grotse deel in het buitenland, en ik kan thuis ontvangen

ik ben benieuwd of je zin heb ik weet wel wat een vrouw lekker vindt,

groetjes xxxx @!#$ tijger

• Tom

Hoi Bloem,

Je oproep trok mijn aandacht! Zo denk ik er ook over.

Ik ben 29 jaar en ook getrouwd. Mijn vrouw weet er ook van en vind het prima.

Dus…, wat houdt ons tegen?

Kus, Tom

• Tom

Hoi Bloem,

Je advertentie trok mijn aandacht! Ik ben op zoek naar een afspraakje met meer…..

Ik ben een man van 29, ben getrouwd en mijn vrouw weet ervan af. Ze vindt het prima!

Wat houdt ons nog tegen?

Kus, Tom

• paul

Lieve Bloem,

vreemd gaan met medeweten van je man kan spannend zijn, maar zonder zijn medeweten zou het nog wel eens een extra dimensie kunnen hebben. Natuurlijk hoef je hem niet te bedriegen, je kan het later altijd nog vertellen.

Ik ben ook getrouwd en ben in voor avontuur. Wat emailen om te verkennen en mischien komt het nog tot een keer vreemdgaan. Alleen als respect voor elkaar en vooral elkaars emoties de sleutel kunnen zijn,

liefs,

Paul

• paul

Lieve Bloem,

vreemdgaan met medeweten van je man is spannend, maar zonder medeweten van je man zal dit een extra dimensie geven. Niet dat je je man moet bedriegen, je kunt het hem ook achteraf vertellen. Ik ben ook getrouwd en op zoek naar avontuur.

Eerst wat emailen om te verkennen en wie weet komt het nog eens tot vreemdgaan.

Belangrijk is echter wederzijds respect voor elkaar en vooral voor elkaars emoties.

veel liefs,

Paul

• paul

Lieve Bloem,

vreemdgaan met medeweten van je man is spannend, maar zonder medeweten geeft dit nog een extra dimensie. Niet dat je hem moet bedriegen hoor, je kan het ook achteraf vertellen !! Ik ben ook getrouwd en opzoek naar avontuur. Eerst emailen om te verkennen en wie weet komt het nog eens een keer tot vreemdgaan.

Alleen met wederzijds respect voor elkaar en vooral voor elkaars gevoelens.

mail maar,

liefs,

Paul

• nitram

Lieve Bloem

Ik zou ook graag eens lekker vreemd gaan; de spanning die ik vergelijk met die van een stevige verliefdheid wordt steeds sterker en zal uiteindelijk sterker worden dat de angst die ik heb voor wat je aantreft. Er lopen nogal wat dwazen rond op deze aardbol en voor je het weet staat er een verborgen camera opgesteld of zit je in een of andere club. Die angst houdt me (nog) tegen !

Ik ben een man van begin 40 die het een vrouw zo aantrekkelijk mogelijk wil maken. Een lekker voorspel (met genot voor 2) en dan goede sex, waarbij het klaarkomen geen wedstrijdje moet worden.

Mail me als je mijn bovenstaande voorzichtigheid kan indenken en wellicht krijgen we dan samen toch de prettige ervaringen die het leven in zich heeft

Nitram

• paul

bloem schreef:

>

> Hallo ik ben een @!#$ meid van 31.

> Ik zou graag eens lekker vreemd gaan en experimenteren met

> sex maar wel vrouw vriendelijk en natuurlijk hygiënisch en

> safe. Ik vind het wel spannend aangezien ik dit niet eerder

> heb gedaan, maar de drang om het met andere / meerdere mannen

> en misschien nog wel met een vrouw te doen blijft trekken,

> dus wil ik er nu wel eens werk van maken.Ik ben getrouwd en

> heb een heerlijk sexleven, mijn man weet er van en vind het

> prima.

>

> Liefs Bloem

Lieve Bloem,

nogmaals een bericht van mij. Ik heb gisteren een poging gedaan om op jouw bericht te reageren maar ik zie dit niet terug op het prikbord. Het is voor mij dus de eerste keer. (misschien gaat het deze keer wel lukken)

Ik denk dat vreemd gaan inhoud dat je man niet weet dat je sex hebt met iemand anders dan hem. Ik denk ook dat vreemdgaan spannender is dan met medeweten van je man sex hebben met iemand anders.

Ik ben ook getrouwd en vindt dat vrouw vriendelijk, hygiënisch en safe samen gaan met belangrijke dingen zoals respect voor elkaar en respect voor elkaars emoties.

Ik denk ook niet dat ik op dat ik op de eerste de beste uitnodiging voor vreemd gaan in kan gaan.

Ik zou het leuk vinden als je op mijn bericht een reactie geeft. Het chatten of emailen is een goede manier om elkaar af te tasten en wie weet komt het nog een keer echt tot vreemdgaan (met of zonder medeweten van je man en mijn vrouw ).

Laat wat van je horen !!

liefs,

Paul

• Peter

Nou bloempje, da's niet meer toevallig, ik voel eigenlijk hetzelfde!

Het experimenteren is er bij mij nooit van gekomen, maar steeds die gedachten in mn hoofd om nog zoveel uit te proberen…

Ik heb je een mail gestuurd, als je interesse hebt hoor ik het wel!

Kusss, Peter

• Gerrit Jan

Hallo Bloem,

Ik heb je berichtje gelezen en ik moet je eerlijk zeggen ik wil ook voor de eerste keer vreemdgaan. Echter mijn vrouw weet het niet. Ben gek op sex maar mijn vrouw niet. Ik ben niet een extreem type maar houd van sex in verschillende standjes inclusies beffen tongzoenen en natuurlijk heerlijk @!#$. Ik vind dat ik een gezonde jongen ben maar zou dat graag door jouw laten onderzoeken ;).

Mijn bedoelingen zijn wel zeker serieus, discretie gevraagd en geboden en uiteraard 100% safe sex. Ben overigens geschoren.

Vind dit net zo spannend als jullie en hoop jullie snel te horen.

GJ