zou graag eens lekker vreemd gaan maar durf nog niet echt

• Gerrit Jan

Hallo Bloem,

Ik ben gerritjan. Ik ben net als jij gek op sex alleen mijn vrouw niet. Ik vind dat ik een 100% normale man ben. Ik ben 186 cm groot geschoren, slank postuur.

Ik houd van beffen, tongzoenen, vingeren, masseren en lekker lang @!#$ natuurlijk in diverse standjes. Geen superextremen zoals plas/poepsex of dieren.

Mijn reactie is 100% serieus en hoop ook dat je die zo leest. Discretie gevraagd en geboden en uiteraard alles 100% safe.

Vertel eens wat jij lekker vind. Misschien is het leuk om elkaar te zien om er een beter beeld bij te hebben. Laten jullie snel wat van je horen? Ik vind dit best spannend zo voor de eerste keer.

GJ

• joost

hoi bloem,

ik heb eigenlijk wel het zelfde, ben getrouwd maar zou ook wel eens met een andere vrouw willen.

misschein een keer proberen??

liefs joost

• Jeroen

Hoi Bloem,

ik kom uit de buurt van zwolle, mischien wil je het eens proberen met een jonger jongen? niet moet alles mag 100% save! als je interesse hebt mail je me maar en ik stuur je een foto(mits jij er ook 1 stuurt) en evt, telnummer.

Kus Jeroen

• peter

hallo Blome

ik ben peter 50 jaar en een zeer vrouw vriendeljk gever

ik vindt experimenteren samen met sex ontzettend fijn en vind daarbij respect het aller belngrijkste

ik heb veel fantasiën om een vrouw te verwennen met fijne dingen te doen op sexueel gebied maar dat vooral onder groot vertrouwen en inderdaad zeer vrouw vriendelijk

bovendien een nee is een nee

ik ben een echte gever en kan zeer genieten van het genot dat jij zou hebben van mijn verwenning

Discretie vind ik zeer belangrijk en ik zal ook niet gaan vervelen op het moment dat jij het kontakt liever verbreekt

ik kom uit het zuiden maar zal me graag naar elke plaats in het land begeven en wellicht zo nodig daar een kamer huren iin een motel of zo

zou het leuk vinden vrijblijvend eens van gedachten te wisselen en wellicht als het klikt tot een afsraak te komen

bloem schreef:

>

> Hallo ik ben een @!#$ meid van 31.

> Ik zou graag eens lekker vreemd gaan en experimenteren met

> sex maar wel vrouw vriendelijk en natuurlijk hygiënisch en

> safe. Ik vind het wel spannend aangezien ik dit niet eerder

> heb gedaan, maar de drang om het met andere / meerdere mannen

> en misschien nog wel met een vrouw te doen blijft trekken,

> dus wil ik er nu wel eens werk van maken.Ik ben getrouwd en

> heb een heerlijk sexleven, mijn man weet er van en vind het

> prima.

>

> Liefs Bloem

• tamer

hiJeroen schreef:

>

> Hoi Bloem,

>

> ik kom uit de buurt van zwolle, mischien wil je het eens

> proberen met een jonger jongen? niet moet alles mag 100%

> save! als je interesse hebt mail je me maar en ik stuur je

> een foto(mits jij er ook 1 stuurt) en evt, telnummer.

>

> Kus Jeroen

• knul

Hallo Bloem,

lijkt me spannend om vreemd te gaan.Ik ben een jongeman van 31 en ben getrouwd.Mijn vrouw is niet z'n sexbeest maar ik wel!

Maar wat is eigenlijk een “peperclip!#$ meid”eigenlijk?(Ik krijg de peperclip symbool nog niet eens op mijn toetsenbord.)